sunnuntai 26. elokuuta 2012

päivitystä taas

On sitä viime kirjoituksen jälkeen jotain taas tapahtunutkin, olen käynyt lenkillä, olen käynyt töissä, olen myös laiskotellutkin.. Viikko olisi mun piinan hetkeen eli siihen pitkään juoksuun. Noiden juoksemisten suhteen on ollut tuntemukset aika lailla vuoristorataa.. välillä tuntuu että jalka rullaa niin pirusti ja välillä tuntuu että tavoitteeseen ei pääse millään,  no katsotaan mihin suuntaan se käyrä alkaa taipumaan viikon mittaan. Tässä päivänä muutamana ei niin virkeää meno ollutkaan joten nimenomaan siis laiskottelin vähän enemmän.
No siinä laiskotteluiden ja työpaikalla olemisen ohessa ennätin käydä tuolla uuden urheiluseuran tiloissa pyörähtämässä. Käynti oli positiivinen ja fiilis sen myötä mukava.
Tosiaan tulevalla kaudella mun nimen perässä lähtö ja toivottavasti tulosluetteloissakin lukee Leki.
Kiitoksia Katajalle näistä muutamista vuosista, oli oikein miellyttävää edustaa maineikasta Joensuulaista urheiluseuraa! Nyt kumminkin tässä vaiheessa elämääni olen alkanut ainakin aavistuksen hämäläistymään ja siten siirto Lempäälän Kisaan oli mielestäni paikallaan. Siis perusteluna se että nyt edustamani seura ja sen toiminta sijaitsee ihan tuossa kotinurkkani takana.
Tietenkin jonkin asteinen uudistuminen vielä tässä vaiheessa harrastustakin tuo sitä motivaatiota ja saa hassunhiihtäjänkin hikoilemaan aktiivisesti lenkillä edelleen. Tai voiko puhua enää pelkästä harrastuksesta, taitaa olla jo lähellä sitä että se on elämäntapa, eikä sille totaalista loppua näy..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä enemmän tänne kommentteja laittaa,
sitä enemmän mullekin bloggaus maittaa!